GoMaxx Webshop          AutoStyle-GoMaxx Webshop          SlimeRepair.com          GLS Track & Trace
GRATIS VERZENDING bij bestellingen in onze webshopGRATIS VERZENDING bij bestellingen in onze webshop
Welkom bij Auto Stootlijsten - Bescherming voor bumpers en deuren
(0 item) - € 0,00

Uw winkelwagen bevat geen artikelen.

Verzending & Bezorging

Verzendkosten

De verzendkosten zijn altijd gratis en het is tevens ook mogelijk de producten in onze winkel af te halen.

Wij zijn van dinsdag t/m vrijdag van 12.00 – 17.00 en zaterdag van 10.00 - 17.00 uur geopend.

Snel leverbaar 

AutoStootLijsten streeft ernaar dat artikelen die voor 14:00 uur besteld worden en niet in voorraad zijn dezelfde werkdag nog bij de importeur of fabriek worden besteld. 
Onze leveranciers hebben gemiddeld genomen twee tot vijf werkdagen nodig om de producten bij AutoStootLijsten te krijgen. 
Zodra de producten bij ons zijn gearriveerd zal uw order dezelfde dag nog worden verzonden zodat u deze de volgende dag in ontvangst kunt nemen.

Backorder fabrikant 
AutoStootLijsten loopt voorop met de nieuwste producten en de laatste updates. Nieuwe producten staan vaak al in de webshop, 
maar zijn soms nog niet leverbaar door onze leveranciers en fabrikanten. 
U weet in dit geval alvast wat de toekomst gaat brengen en kunt natuurlijk al pre-orderen voor de vastgestelde prijs. 

Bezorging op zaterdag
Bestellingen die door POST NL worden geleverd worden ook op zaterdag bezorgd. Alle andere vervoerders leveren alleen op werkdagen (maandag t/m vrijdag). 
Dit laatste kan voorkomen bij een afwijkende verpakkingsmaat. 
Alle bestellingen die via TNT worden bezorgd
zijn voorzien van een Track & Trace nummer. Dit Tracking nummer vindt u in de e-mail die AutoStootLijsten verzendt zodra de bestelling is verzonden. 
Op de trace website van TNT kunt u met dit nummer uw bestelling volgen.


Vertraging
POST NL doet in sommige gevallen iets langer over de verwerking van een bestelling. 
In plaats van 24 uur kan dit een dag of een aantal dagen langer duren. Het streven blijft altijd uw bestelling zo snel mogelijk af te leveren. 
Indien u uw bestelling drie werkdagen na verzending nog niet heeft ontvangen, neem dan contact met ons op via +31 (0)412-637315.

Hoe verwerken wij uw bestelling:

1. Uw bestelling wordt bij elkaar gezocht in één van onze magazijnen.

2. Uw bestelling wordt door PostNL naar een Nederlands PostNL sorteercentrum gebracht.

3. Uw bestelling wordt door PostNL bezorgd op het door u opgegeven verzendadres.

Track & Trace

  • Nadat uw bestelling ons magazijn heeft verlaten, ontvangt u een verzendbevestiging e-mail met een PostNL track & trace code. Met deze code kunt u de bestelling volgen op de website van PostNL.

Bezorg pogingen

  • De bezorger van PostNL biedt de bestelling aan op het afleveradres. Wanneer u de bestelling niet aan kunt nemen, ontvangt u een notificatie van PostNL.
  • Met deze notificatie kunt u op de website van PostNL een nieuwe bezorgafspraak inplannen, de bestelling bij de buren laten afleveren of de bestelling bij een PostNL punt laten afleveren. Let op, dit dient te doen voor 22.00 uur op de dag van de eerste bezorgpoging.
  • Mocht u niet gebruik maken van de genoemde mogelijkheden, dan wordt uw bestelling de volgende bezorg dag weer aangeboden. Mocht u dan wederom de bestelling niet in ontvangst kunnen nemen, dan wordt de bestelling naar een PostNL punt gebracht waar u het gedurende 3 weken af kunt halen alvorens het weer retour wordt gestuurd naar AutoStootLijsten